اس ام اس های دلتنگی و تنهایی
نوشته شده توسط : هاشم زاده

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلتنگ خنده های بهارانت در کوچه خزان زده دلم،نگاه مهربانت را به انتظار نشسته ام.یک شب از کوچه خیالم بگذر شاید عطر گیسویت خواب پریشانم را التیم ببخشد


 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به

خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم.

می گویم كه من تو را بهترین میدانم تو را...میخواهم

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دیگه به نبودت عادت كرده بودم

 

خو دمو با خیالت راحت كرده بودم

 

دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم

 

برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

 

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است

 

بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای که از تازگی زخم دلم باخبری یاکه ازقصه ی دلتنگی من باخبری مثل مهتاب که از خاطره ی شب میگذری هرشب آهسته از آفاق دلم میگذری

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

از این به بعد تو زندگیم همه چیز پر.روزای بی تو پر..دلتنگیام پر..شکستن دل پر..جز تو همه چیز پر..نازنینم:فقط تو نپر...

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست...

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است .

 

چه کنم که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو

 

بودن ، برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو ... اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

 

بگو دیگه !

 

زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده

 

پیش خودت میگفتی:

 

وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس های تنهای و دلتنگی , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس دلتنگی , اس ام اس تنهای , اس ام اس عاشقانه تنهایی , جدیدترین اس ام اس های دلتنگی , بهترین اس ام اس های دلتنگی , جدیدترین اس ام اس های تنهایی ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: